Publicerad av Anders Tihkan den 14 Oct 2021
ClubRunners mobilapp ger dig din klubb i telefonen – kommande program, medlemsmatrikel och artiklar!

Har du inte redan testat appen? Gör det, den är gratis och ger dig hela klubben och även distriktet i telefonen. Du kan ringa/messa dina klubbkamrater. Du kan se vilka evenemang/program som är på G och du kan anmäla dig till evenemang utan ytterligare inloggning. Du kan ringa/messa distriktsfunktionärer.

Appen kan användas av alla medlemmar i distriktet, men om du är medlem i klubb som inte har ClubRunner ser du medlemsmatrikeln och de ledande klubbfunktionärerna. Däremot ser du allt från distriktet.

Använd samma inloggningsuppgifter som till klubbens ClubRunner. Om du inte har inloggningsuppgifter, använd "Glömt lösenord"-rutinen på appens startsida (Retrieve login/reset password): fyll i din e-postadress och skicka (namn behövs inte).

Här ser du distriktets film om vad man kan göra i mobilappens klubbdel (det finns också distriktsinfo i appen). Filmen visar gränssnittet för en äldre version av appen, men funktionerna är desamma - eller bättre! - nu:

Appen finns i AppStore och Google Play. Sök "ClubRunner".